onsdag 4 mars 2009

Våren är snart här!

Det här är den senaste skapelsen, en blus/skjorta. Jag var lite tveksam till färgen och färgkombinationen men jag chansade...

I morse kom Bus med blusen runt halsen och tyckte att hon skulle ha den till dagis. Problemet var att den endast var ihopnålad...Hon förstod inte alls varför jag blev alldeles nervös och försökte få henne att stå blick stilla. När jag fått av blusen och förklarade att den var nålad så sa hon bara: men mamma det gick ju bra (med huvudet lite på sned).
Jag blev riktigt nöjd med kombinationen och tror att den kommer att bli vädigt fin till våren! Ett plus är ju att Bus gillar den också! Grundmönstret är från Sy till barnen 0-4 år men jag har fixat och trixat för att få den så som jag vill så nu hoppas jag verkligen att den är lika fin på. Tyget fyndade jag och min pappa i Storvik på en loppis.














//Mejlin

1 kommentar:

  1. Otroligt fin blus! Storvik har bra grejer. :)

    SvaraRadera