fredag 21 augusti 2009

Projektet

Jaha då börjar snart min vardag igen...En vecka kvar! Det känns ganska bra tycker jag, att få tillbaka lite rutiner är ganska skönt. Vi har haft en skön sommar med flera veckor ledigt, härligt.

Tänkte visa bilder på mitt stora projekt som är avslutat sedan några veckor tillbaka men här kommer det bilder. P och jag har arbetat tillsammans i sommar och detta har varit väldigt smidigt att kunna prova varje dag om det behövs. Många ändringar fram och tillbaka har det blivit innan vi blev helt nöjda men detta är sista provningen.



Vännen P ville ha något som hon kunde ha användning av efter bröllopet och det tror jag att vi lyckades med. Toppen passar snyggt till ett par jeans och kjolen kan hon använda med en annan topp till. Brudtärnorna skulle ha rosa klänningar och rosa är inte P´s färg så det blev en variant med rosa kjol. P är nöjd och då är jag också det:)



//Mejlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar